Alla inlägg den 6 oktober 2017

Av Hurtig - 6 oktober 2017 12:53

Veckan har bara sprungit förbi. Redan fredag! Jag kan inte fatta det. Det har gått så fort med tenta och de andra. En riktigt rolig skolvecka har jag haft. Idag avslutades veckan med att vi började med fastighetsrätt. Ni som känner mig vet hur jag har befunnit mig inom det rättsområdet till och från. Med mina drömmar om ett eget hus. Nu ska jag djupdyka i det området. På två veckor kommer jag kunna lite om vad som gäller inom fastighetsrätt. Det är väl lite spännande.

Helgen som kommer nu är en billös helg. Vi har ju skrotat peaugoeten, så nu ska vi överleva på en bil. Den som drabbas hårdast är ju jag och barnen. Mattias drabbas inte så mycket. Fast det är bara tills jag är färdigutbildad eller om vi vinner en stor summa pengar.

Men nu är det helg. Ha en riktigt god sådan

Ovido - Quiz & Flashcards