Alla inlägg under juli 2015

Av Hurtig - 3 juli 2015 09:30

Vaknade klockan halv nio idag. Helt av mig själv. Först fick jag känslan av total tillfredsställande. Sovit gott hela natten och kände mig utvilad ( vilket är en ovanlig känsla i detta hushållet). Men den känslan varade i två sekunder innan panik känslan tog vid. HALV NIO! Vad gör Noel? Lever Elsa? Satte mig upp fort som tusan och kollade in spjälsängen. Där låg den lilla söta bäbisen och snarkade som en redig karl. Spetsade öronen och visst var det någon i vardagsrummet och spelade på sin surfplatta. Lugnet kom över mig. Men två minuter senare var Elsa vaken och är glad som en lärka och tjatar om ditt och datt som jag inte förstår ett ord av.

Idag blir ytterligare en varm och go dag. Så ut och njut gott folk.

Ta en jordgubbe och må gott. Glöm ej att dricka massor av vatten och håll huvudet kallt.

Kisses /// Misshurtig

Skapa flashcards