Alla inlägg under april 2015

Av Hurtig - 25 april 2015 20:48

Senaste tiden när jag har kollat runt på olika bloggar på nätet så har fler och fler djurbloggar dykit upp. Det är väl inget fel på det. Jag hade kunnat ha en djurblogg, " Den hjärnlösa chihuahuans blogg" men då skulle jag skriva OM Ludde och inte skrivit så som att det är Ludde som skriver. Jag har aldrig varit hjärnlös, så jag vet inte vad en hjärnlös chihuahua tänker på. Men jag kan garantera att det har väl ca 85% tankar om mat, kanske 10% på klappa mig och 5 %på naturbehoven. Tror inte ens att det är så mycket på naturbehov.
Troligen blir jag lite irriterad på dessa djurbloggar eftersom djuren verkar har spännande liv än mig och min hund. Även mer spännande än mig utan hund! Nät fick djuren ett roligare liv än mig?! Tacka vet ju förr tiden då en katt var en katt och inte en bloggstjärna :D
//// Misshurtig

Ovido - Quiz & Flashcards