Alla inlägg under juli 2016

Av Hurtig - 8 juli 2016 13:02

Stod på Svenljunga torg i onsdags, väntade på att få höra Robin Bengtsson och Mimmi Werner sjunga. Alla tre barn plus vi två vuxna. Mattias och Elsa gick en sväng, kvar stod jag, Philippa och Noel. Noel ville gå och leka lite på en lekplats ca 50 meter från där vi stod. Han sprang dit. Kvar nu var bara jag och Philippa. Sen stack även hon någonstans. Kvar stod jag... Bara jag. En massa andra människor stod ju oxå på torget så helt ensam var jag ju inte. Men jag kunde ju inte gå någonstans, jag skulle ju stå och där när alla kom tillbaka.
När blev Philippa och Noel så stora att man skicka iväg dem och man kan stå ensam kvar. Första åren i deras liv så har man följt med dem på allt. Nu klarar de sig bra en bit från mig. Tur att man fortfarande har Elsa som fortfarande behöver att mamma eller pappa är med hela tiden. Men vad hände med de två stora? När blev de stora?

Ovido - Quiz & Flashcards