Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Hurtig - 13 februari 2016 11:16

Inatt har det inte blivit många timmar sömn. Mattias har snarkat som en hel by med sågverk, jag somnade på soffan på kvällen och hade dels svårt att somna pga att jag somnade där och Mattias snarkningar. Men ikväll ska Mattias få testa sådana där snarkplåster man har över näsan. Ska bli intressant.
Noel vaknade även på natten, tur att jag inte hade somnat. Han kände sig yr och törstig. Lite Alvedon och vatten så somnade han om. Nu på morgonen så upptäckte jag röda små prickar på honom. Troligen vattkoppor. Jag ska kolla strax om det har dykt upp fler vattkoppor på honom. På lördagen hade vi tänkt ha kalas men vi får se hur det blir med den saken. Kanske blir det inställt eller så får man lösa det på något vis. Nu ska nog liten hostfia ha lite mellanmål innan hon ska vila.

Ovido - Quiz & Flashcards