Alla inlägg den 21 december 2014

Av Hurtig - 21 december 2014 10:48

Jag beslöt mig för att skippa julstressen i år. Och än så länge så har det gått finemang. Julklapparna ligger under granen och nästan alla är inhandlade och klara. Ska köpa några till men det är typ 3 och jag vet vad jag ska köpa åt dessa tre. Sen är det klart! Julmaten har vi förberett. Philippa rullade en massa köttbullar för någon vecka sedan och jag köpte prinskorv häromdagen. Så det känns som om det är hyfsat klart. På tisdag ska jag förbereda potatisgratäng och kanske göra julskinkan helt klar. Kan hända att skinkan griljeras på julaftonsmorgon :). Noel bakade banankaka häromdagen och pepparkakor har vi så vi skulle kunna ställa upp alla trädgården och ha en egen liten minipepparkaksarmé. Noel vill dock att vi ska ha hallongrottor på fikabordet oxå. Så det kan hända att jag får baka lite sånt och lussekatter. Sen var det ju underbart att de klapparna jag hade problem med löstes nu under förmiddagen så allt känns hyfsat bra. Kan nog slänga upp benen på soffbordet igen och fortsätta med denna lata söndagen så :). 


 


/// MissHurtig

Ovido - Quiz & Flashcards