Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Hurtig - 9 januari 2016 14:20

Nu är det helg och Mattias ligger och sover. Nu har vardagen kommit tillbaka. UNDERBART. Nästa helg så åker jag till Örebro för lite kickoff med PartyLite. Det kommer bli spännande. Hoppas jag får lite inspiration att fortsätta sälja. Hösten som var nu så sålde jag inte så mycket. Tog det hyfsat lugnt och tog bara bokningar som jag var intresserad av. Men nu när man är i gång och jobbar igen så kan det bli lite svårt att få tiden att räcka till. Helst vill jag inte ha visningar på helgen för då jobbar ju Mattias. Jag är väldigt dålig på att skaffa barnvakt till barnen. Jag är väldigt gärna hemma med dem. Men nästa helg ska Noel och Elsa få en helg med farmor och farfar. Det ser nog alla fyra fram mot. Philippa är ju sin pappa då det behöver jag inte tänka på.
Idag har jag hunnit med en massa medan Elsa har sovit. Jag har vikit tvätt, hängt upp tvätt, startat en till maskin, plockat undan lite grejer (vi har ju sjukt mycket saker!). Eftersom hon socer så bra nu så tänkte jag att jag skulle smita ner och stryka gardiner så att jag kan byta bort julgardinerna. Hinner inte ligga på latsidan nu. Det verkar bli en dag i tvättstugan. Och det har jag inget emot.

Ovido - Quiz & Flashcards