Alla inlägg den 23 november 2014

Av Hurtig - 23 november 2014 12:15

Jag är så stolt över mig själv. Igår hade jag ORK! Vi var på Åhagas julmarknad och jag hade till och med ork till pyssel lite senare den dagen. Och Gissa vad jag gjorde? JO! Granristomtar. Tre stycken och så hade jag granris över så jag pyntade till matsalsbordet. Jag kan säga att det kändes väldigt bra att ha orken till att göra något. Idag är jag lite segare men har fortfarande ork och allt går inte riktigt i svart. Tänkte att jag kanske skulle ta tag i Noels rum och kanske få upp julgardinerna där under denna veckan iaf. Måste ju tvätta och stryka dem oxå. Men jag är så glad för att det känns som om jag börjar få någonlunda ork tillbaka. Sen att jag tydligen hade använt fel ståltråd igår har ju inget med saken att göra. Tydligen använde lödningstråd och det är DYYYYRT... men men. Tomtarna står där de står och de har inte rasat ihop. Därför bryr jag mig inte så mycket om att jag använde fel "ståltråd". Jag hade ORK!   . Och jag avslutade ett av mina projekt. UNDERBART!!!! 


 

Visst blev de söta?   


Kram /// Misshurtig

Ovido - Quiz & Flashcards